Latvian eCommerce Awards
Maskavas iela 257, Rīga
Ierašanās un rīta kafija
Pasākuma atklāšana
Latvijas e-komercijas pētījuma rezultāti. Iepirkšanās paradumi internetā
Prezentēsim svaigākos pētījuma rezultātus par cilvēku iepirkšanās paradumiem internetā, kas veikti sadarbībā ar KANTAR/TNS. Atbildēsim uz vienu no svarīgākajiem jautājumiem: “Kāpēc es izvēlējos pirkt tieši šajā interneta veikalā?”. Proti, parādīsim svarīgākos interneta veikala izvēles kritērijus. Kā arī noskaidrosim, vai pircēji ir gatavi piemaksāt par ātrāku piegādi? Kā cilvēkiem visērtāk sazināties ar i-veikala atbalsta dienestu? Un arī, kāpēc cilvēki iepērkas ārzemju interneta veikalos, nevis Latvijas?
Latvijas e-komercijas pētījuma rezultāti. Iepirkšanās paradumi internetā
Prezentēsim svaigākos pētījuma rezultātus par cilvēku iepirkšanās paradumiem internetā, kas veikti sadarbībā ar KANTAR/TNS. Atbildēsim uz vienu no svarīgākajiem jautājumiem: “Kāpēc es izvēlējos pirkt tieši šajā interneta veikalā?”. Proti, parādīsim svarīgākos interneta veikala izvēles kritērijus. Kā arī noskaidrosim, vai pircēji ir gatavi piemaksāt par ātrāku piegādi? Kā cilvēkiem visērtāk sazināties ar i-veikala atbalsta dienestu? Un arī, kāpēc cilvēki iepērkas ārzemju interneta veikalos, nevis Latvijas?
Sergejs Volvenkins
Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģis. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.
Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.
iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partneris. Mūsu klientu kopējais apgrozījums tirdzniecībā internetā ir 358 milj. EUR (2021. gada iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs ar reklāmas budžetiem no 1500 līdz 200 000 EUR/mēn. Kopējā iMarketings.lv reklāmas kampaņu pārvaldīšanas pieredze kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā pārsniedz 208 000 stundu. Veltām pastiprinātu uzmanību reklāmas analīzei un stratēģijas jautājumiem.
E-komercija 2023: iespējas un draudi
Ko gaidīt no e-komercijas 2023.gadā? Kādas ir attīstības tendences, iespējas un grūtības, ar ko saskaramies tieši šobrīd? Ko darīt (un ko nedarīt), lai gūtu panākumus e-komercijā šogad.
E-komercija 2023: iespējas un draudi
Ko gaidīt no e-komercijas 2023.gadā? Kādas ir attīstības tendences, iespējas un grūtības, ar ko saskaramies tieši šobrīd? Ko darīt (un ko nedarīt), lai gūtu panākumus e-komercijā šogad.
Kārlis Ozols
Kārlis Ozols ir Tirdzniecības centra internetā 220.lv marketplace pārdošanas vadītājs Latvijā. Kopš Kārlis pievienojās 220.lv, viņa vadītā komanda palīdzējusi uzsākt marketplace tirdzniecību vairāk nekā 1700 uzņēmējiem, platformai kopumā katru mēnesi ģenerējot pirkumus vairāk nekā 5 miljonu EUR vērtībā. Pirms 220.lv Kārlis ir strādājis vadošos amatos tirdzniecībā, attīstījis pakalpojumu biznesu Baltijā un Āzijā, kā arī ir grāmatas “Kā gūt panākumus Latvijā” autors.
Pranamat ECO pieredzes stāsts e-komercijā: izaugsme eksporta tirgū no nulles līdz 10 miljoniem eiro
Pieredzes stāstā runāsim par:
Kā arī minēsim Pranamat ECO labākos piemērus.
Pranamat ECO pieredzes stāsts e-komercijā: izaugsme eksporta tirgū no nulles līdz 10 miljoniem eiro
Pieredzes stāstā runāsim par:
Kā arī minēsim Pranamat ECO labākos piemērus.
Olga Grigorenko
Olga Grigorenko ir SIA Pranamat Sales & Marketing Sabiedrisko attiecību nodaļas direktore, līdzdibinātaja, ideoloģiskais iedvesmotājs, zinātnes doktors matemātikā.
PRANAMAT ECO ir ģimenes uzņēmums, kas ražo unikālus masāžas paklājiņus. Uzņēmuma misija ir atbalstīt cilvēku labklājību. PRANAMAT ECO savu ceļu Latvijā uzsāka 2009. gadā. Kopš tā laika uzņēmums saņēmis “The Red Jacket” un “Wellness Innovation” balvu, kā arī saņēmis tādu starptautisko tabloīdu kā New York Post un Independent Magazine atzinību.
Līdz šim ir pārdoti vairāk nekā 2 miljoni paklājiņu 130 valstīs. Produkti ir palīdzējuši uzlabot daudzu cilvēku dzīves kvalitāti visā pasaulē. PRANAMAT ECO lepojas ar to, ka ir labsajūtas pionieris, kas nes akupresūras principus Rietumu pasaulē. PRANAMAT ECO internetveikali strādā Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, ASV, Vācijas, Spānijas, Polijas, Čehijas, Portugāles tirgos, pārdodot vairāk nekā 100 000 produktus gadā un nodrošinot darba vietas cilvēkiem no 21 pasaules valsts.
Kafijas pauze
Sīkdatņu pārkāpuma kategorijas
Tēmas ietvaros ar praktiskiem piemēriem tiks pārrunātas tipiskākās kļūdas, kas tiek pieļautas, iegūstot piekrišanu sīkdatņu izmantošanai mājaslapā.
Sīkdatņu pārkāpuma kategorijas
Tēmas ietvaros ar praktiskiem piemēriem tiks pārrunātas tipiskākās kļūdas, kas tiek pieļautas, iegūstot piekrišanu sīkdatņu izmantošanai mājaslapā.
Dāvis Bludiņš
Dāvis Bludiņš ir Datu valsts inspekcijas juriskonsults starptautiskās sadarbības jautājumos.
Strādājot TET, ikdienā Dāvis uzstājās klientu organizētajos semināros par datu aizsardzības aktualitātēm, tajā skaitā bija uzstāšanās Līvānu pašvaldības domes organizētajā skolotāju konferencē, kurā Dāvis stāstīja par aktuālajiem datu aizsardzības jautājumiem, kas attiecas uz skolotājiem.
GDPR un Cookies ierobežošana: kā e-komercijai dzīvot jaunajā realitātē un nepazaudēt Google un Facebook reklāmas rezultātus
Digitālajā mārketingā tehnoloģiskā līmenī šobrīd notiek fundamentālas izmaiņas, kas skar gandrīz jebkuru reklāmdevēju gan Latvijā, gan arī pasaulē. Ja nesagatavosieties un nepielāgosieties, šīs izmaiņas būtiski ietekmēs reklāmas kampaņu spēju nodrošināt rezultātu. Efektivitāte samazināsies. Kā praktiski strādā šie jaunie tehnoloģiskie izaicinājumi? Kā panākt, lai šīs fundamentālas izmaiņas digitālajā mārketingā netraucē jūsu biznesam augt un attīstīties? Atbildes uz šiem jautājumiem sniegsim konferences laikā.
GDPR un Cookies ierobežošana: kā e-komercijai dzīvot jaunajā realitātē un nepazaudēt Google un Facebook reklāmas rezultātus
Digitālajā mārketingā tehnoloģiskā līmenī šobrīd notiek fundamentālas izmaiņas, kas skar gandrīz jebkuru reklāmdevēju gan Latvijā, gan arī pasaulē. Ja nesagatavosieties un nepielāgosieties, šīs izmaiņas būtiski ietekmēs reklāmas kampaņu spēju nodrošināt rezultātu. Efektivitāte samazināsies. Kā praktiski strādā šie jaunie tehnoloģiskie izaicinājumi? Kā panākt, lai šīs fundamentālas izmaiņas digitālajā mārketingā netraucē jūsu biznesam augt un attīstīties? Atbildes uz šiem jautājumiem sniegsim konferences laikā.
Sergejs Volvenkins
Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģis. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.
Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.
iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partneris. Mūsu klientu kopējais apgrozījums tirdzniecībā internetā ir 358 milj. EUR (2021. gada iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs ar reklāmas budžetiem no 1500 līdz 200 000 EUR/mēn. Kopējā iMarketings.lv reklāmas kampaņu pārvaldīšanas pieredze kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā pārsniedz 208 000 stundu. Veltām pastiprinātu uzmanību reklāmas analīzei un stratēģijas jautājumiem.
Apbalvošanas ceremonija