Menu Menu

Latvian eCommerce Awards

17.02.2023
Jaudīgi lektori
Karstas tēmas
Fantastisks networkings
Apbalvošanas ceremonija
Vietu skaits ierobežots. Rezervē tagad!

Apbalvošanas ceremonija

dienas
stundas
:
minūtes
:
sekundes

Organizētājs

Asas un karstas e-komercijas tēmas

Sākot ar GDPR un beidzot ar Marketplaces. Viss, kas ir aktuāli e-komercijai

E-komercijas pētījuma rezultāti

Prezentēsim svaigus pētījuma rezultātus par online pircējiem

LATVIAN ECOMMERCE AWARDS

Apbalvosim un godāsim Latvijas labākos interneta veikalus 2022

Top speakers

karlis-ozols
Kārlis Ozols
Marketplace Pārdošanas vadītājs
olga-grigorenko-pramanat
Olga Grigorenko
Sabiedrisko attiecību nodaļas direktore, līdzdibinātaja, ideoloģiskais iedvesmotājs
Davis_Bludins
Dāvis Bludiņš
Datu valsts inspekcijas juriskonsults starptautiskās sadarbības jautājumos
sergejs-volvenkins
Sergejs Volvenkins (PhD)
Vadošais interneta mārketinga eksperts
Check
Esi kopā ar e-komercijas līderiem
Check
Zini vairāk par konkurentiem
Check
Veido jaunas attiecības un audz
Time Vietu skaits ierobežots

Early birds

7500
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Late birds

16500
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Live stream

2400
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Success

Paldies!

Jūsu ziņojums ir saņemts.
Mēs ar Jums sazināsimies iespējami drīz.

Latvian eCommerce Awards Programma

imarketings
10.00–10.10

Pasākuma atklāšana

sergejs-volvenkins
imarketings
10.10–10.30

Latvijas e-komercijas pētījuma rezultāti. Iepirkšanās paradumi internetā

Prezentēsim svaigākos pētījuma rezultātus par cilvēku iepirkšanās paradumiem internetā, kas veikti sadarbībā ar KANTAR/TNS. Atbildēsim uz vienu no svarīgākajiem jautājumiem: “Kāpēc es izvēlējos pirkt tieši šajā interneta veikalā?”. Proti, parādīsim svarīgākos interneta veikala izvēles kritērijus. Kā arī noskaidrosim, vai pircēji ir gatavi piemaksāt par ātrāku piegādi? Kā cilvēkiem visērtāk sazināties ar i-veikala atbalsta dienestu? Un arī, kāpēc cilvēki iepērkas ārzemju interneta veikalos, nevis Latvijas?

Lasīt vairāk

Latvijas e-komercijas pētījuma rezultāti. Iepirkšanās paradumi internetā

Prezentēsim svaigākos pētījuma rezultātus par cilvēku iepirkšanās paradumiem internetā, kas veikti sadarbībā ar KANTAR/TNS. Atbildēsim uz vienu no svarīgākajiem jautājumiem: “Kāpēc es izvēlējos pirkt tieši šajā interneta veikalā?”. Proti, parādīsim svarīgākos interneta veikala izvēles kritērijus. Kā arī noskaidrosim, vai pircēji ir gatavi piemaksāt par ātrāku piegādi? Kā cilvēkiem visērtāk sazināties ar i-veikala atbalsta dienestu? Un arī, kāpēc cilvēki iepērkas ārzemju interneta veikalos, nevis Latvijas?

Sergejs Volvenkins

Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģis. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partneris. Mūsu klientu kopējais apgrozījums tirdzniecībā internetā ir 358 milj. EUR (2021. gada iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs ar reklāmas budžetiem no 1500 līdz 200 000 EUR/mēn. Kopējā iMarketings.lv reklāmas kampaņu pārvaldīšanas pieredze kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā pārsniedz 208 000 stundu. Veltām pastiprinātu uzmanību reklāmas analīzei un stratēģijas jautājumiem.

Lasīt mazāk

karlis-ozols
10.35–10.55

E-komercija 2023: iespējas un draudi

Ko gaidīt no e-komercijas 2023.gadā? Kādas ir attīstības tendences, iespējas un grūtības, ar ko saskaramies tieši šobrīd? Ko darīt (un ko nedarīt), lai gūtu panākumus e-komercijā šogad.

Lasīt vairāk

E-komercija 2023: iespējas un draudi

Ko gaidīt no e-komercijas 2023.gadā? Kādas ir attīstības tendences, iespējas un grūtības, ar ko saskaramies tieši šobrīd? Ko darīt (un ko nedarīt), lai gūtu panākumus e-komercijā šogad.

Kārlis Ozols

Kārlis Ozols ir Tirdzniecības centra internetā 220.lv marketplace pārdošanas vadītājs Latvijā. Kopš Kārlis pievienojās 220.lv, viņa vadītā komanda palīdzējusi uzsākt marketplace tirdzniecību vairāk nekā 1700 uzņēmējiem, platformai kopumā katru mēnesi ģenerējot pirkumus vairāk nekā 5 miljonu EUR vērtībā. Pirms 220.lv Kārlis ir strādājis vadošos amatos tirdzniecībā, attīstījis pakalpojumu biznesu Baltijā un Āzijā, kā arī ir grāmatas “Kā gūt panākumus Latvijā” autors.

Lasīt mazāk

olga-grigorenko-pramanat
pramanat-eco-logo
11.00–11.20

Pranamat ECO pieredzes stāsts e-komercijā: izaugsme eksporta tirgū no nulles līdz 10 miljoniem eiro

Pieredzes stāstā runāsim par:

  • Kā izvēlēties eksporta tirgu?
  • Kā analizēt eksporta tirgu?
  • Kas jāņem vērā eksportējot?
  • Kādi pasākumi jāveic, lai iekļūtu jaunā tirgū?

Kā arī minēsim Pranamat ECO labākos piemērus.

Lasīt vairāk

Pranamat ECO pieredzes stāsts e-komercijā: izaugsme eksporta tirgū no nulles līdz 10 miljoniem eiro

Pieredzes stāstā runāsim par:

  • Kā izvēlēties eksporta tirgu?
  • Kā analizēt eksporta tirgu?
  • Kas jāņem vērā eksportējot?
  • Kādi pasākumi jāveic, lai iekļūtu jaunā tirgū?

Kā arī minēsim Pranamat ECO labākos piemērus.

Olga Grigorenko

Olga Grigorenko ir SIA Pranamat Sales & Marketing Sabiedrisko attiecību nodaļas direktore, līdzdibinātaja, ideoloģiskais iedvesmotājs, zinātnes doktors matemātikā.

PRANAMAT ECO ir ģimenes uzņēmums, kas ražo unikālus masāžas paklājiņus. Uzņēmuma misija ir atbalstīt cilvēku labklājību. PRANAMAT ECO savu ceļu Latvijā uzsāka 2009. gadā. Kopš tā laika uzņēmums saņēmis “The Red Jacket” un “Wellness Innovation” balvu, kā arī saņēmis tādu starptautisko tabloīdu kā New York Post un Independent Magazine atzinību.

Līdz šim ir pārdoti vairāk nekā 2 miljoni paklājiņu 130 valstīs. Produkti ir palīdzējuši uzlabot daudzu cilvēku dzīves kvalitāti visā pasaulē. PRANAMAT ECO lepojas ar to, ka ir labsajūtas pionieris, kas nes akupresūras principus Rietumu pasaulē. PRANAMAT ECO internetveikali strādā Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, ASV, Vācijas, Spānijas, Polijas, Čehijas, Portugāles tirgos, pārdodot vairāk nekā 100 000 produktus gadā un  nodrošinot darba vietas cilvēkiem no 21 pasaules valsts.

Lasīt mazāk

Davis_Bludins
11.25-11.45

Sīkdatņu pārkāpuma kategorijas

Tēmas ietvaros ar praktiskiem piemēriem tiks pārrunātas tipiskākās kļūdas, kas tiek pieļautas, iegūstot piekrišanu sīkdatņu izmantošanai mājaslapā.

Lasīt vairāk

Sīkdatņu pārkāpuma kategorijas

Tēmas ietvaros ar praktiskiem piemēriem tiks pārrunātas tipiskākās kļūdas, kas tiek pieļautas, iegūstot piekrišanu sīkdatņu izmantošanai mājaslapā.

Dāvis Bludiņš

Dāvis Bludiņš ir Datu valsts inspekcijas juriskonsults starptautiskās sadarbības jautājumos.

Strādājot TET, ikdienā Dāvis uzstājās klientu organizētajos semināros par datu aizsardzības aktualitātēm, tajā skaitā bija uzstāšanās Līvānu pašvaldības domes organizētajā skolotāju konferencē, kurā Dāvis stāstīja par aktuālajiem datu aizsardzības jautājumiem, kas attiecas uz skolotājiem.

Lasīt mazāk

sergejs-volvenkins
imarketings
11.50-12.10

GDPR un Cookies ierobežošana: kā e-komercijai dzīvot jaunajā realitātē un nepazaudēt Google un Facebook reklāmas rezultātus

Digitālajā mārketingā tehnoloģiskā līmenī šobrīd notiek fundamentālas izmaiņas, kas skar gandrīz jebkuru reklāmdevēju gan Latvijā, gan arī pasaulē. Ja nesagatavosieties un nepielāgosieties, šīs izmaiņas būtiski ietekmēs reklāmas kampaņu spēju nodrošināt rezultātu. Efektivitāte samazināsies. Kā praktiski strādā šie jaunie tehnoloģiskie izaicinājumi? Kā panākt, lai šīs fundamentālas izmaiņas digitālajā mārketingā netraucē jūsu biznesam augt un attīstīties? Atbildes uz šiem jautājumiem sniegsim konferences laikā.

Lasīt vairāk

GDPR un Cookies ierobežošana: kā e-komercijai dzīvot jaunajā realitātē un nepazaudēt Google un Facebook reklāmas rezultātus

Digitālajā mārketingā tehnoloģiskā līmenī šobrīd notiek fundamentālas izmaiņas, kas skar gandrīz jebkuru reklāmdevēju gan Latvijā, gan arī pasaulē. Ja nesagatavosieties un nepielāgosieties, šīs izmaiņas būtiski ietekmēs reklāmas kampaņu spēju nodrošināt rezultātu. Efektivitāte samazināsies. Kā praktiski strādā šie jaunie tehnoloģiskie izaicinājumi? Kā panākt, lai šīs fundamentālas izmaiņas digitālajā mārketingā netraucē jūsu biznesam augt un attīstīties? Atbildes uz šiem jautājumiem sniegsim konferences laikā.

Sergejs Volvenkins

Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģis. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partneris. Mūsu klientu kopējais apgrozījums tirdzniecībā internetā ir 358 milj. EUR (2021. gada iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs ar reklāmas budžetiem no 1500 līdz 200 000 EUR/mēn. Kopējā iMarketings.lv reklāmas kampaņu pārvaldīšanas pieredze kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā pārsniedz 208 000 stundu. Veltām pastiprinātu uzmanību reklāmas analīzei un stratēģijas jautājumiem.

Lasīt mazāk

imarketings
12.10-12.40

Kafijas pauze

imarketings
12.40-13.30

Apbalvošanas ceremonija

Time Vietu skaits ierobežots

Early birds

7500
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Late birds

16500
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Live stream

2400
+PVN
Lai būtu labākais, nav jābūt lielākajam. Interneta veikala attīstība ir milzīgs izaicinājums.

Atbalstītājiem un medijiem

ilze-kukaine
Medijiem un atbalstītājiem
Ilze Kukaine
Projekta koordinatore
Medijiem un atbalstītājiem
Ieva Bērziņa